Způsob prodeje
JAK V BUGGY NAKOUPIT/JAK DOSTAT CO CHCI
Vidím vozítko nebo doplněk v nabídce „teď máme“.Napíši Zuzce email či jí zavolám a uvedu jaké zboží si chci koupit.
Zadám své kontaktní údaje: jméno, adresu, telefon a email.
Specifikuji, zda si zboží vyzvednu osobně, či preferuji zaslání.
Moje volby jsou obratem potvrzeny.
Dostanu zboží a ihned po něm i fakturu, kterou bezhotovostně uhradím.
Vidím kočárek či doplněk v kategorii „prodali jsme“ nebo mám jasnou představu a zboží není skladem.
Napíši Zuzce email či ji zavolám.
Specifikuji, co bych si přál/a, případně zašlu rovnou fotografie = vytvořím poptávku.
Uvedu typ vozítka či doplňku, míru opotřebení = ročník výroby, barvu a cenový limit.
Obratem obdržím potvrzení možnosti dodání.
Mnou vybrané zboží je v zahraničí zakoupeno. Ještě před nákupem dostanu do emailu fotografie (platí pouze pro vozítka) a potvrdím.
Je mi zaslána zálohová faktura na 75% předpokládané částky. Ta je vratná v případě, že si zboží nekoupím po osobní prohlídce, případně po náležitě zdůvodněném písemném oznámení. Nedám-li vědět, záloha zůstává v Buggy.
Zálohovou fakturu uhradím bezhotovostním bankovním převodem.
Obdržím informace o předpokládaném termínu dodání a dohodneme se na formě předání.
Dostavím se k převzetí zboží, které si řádně zkontroluji. A převezmu, jsem-li spokojen/a.
Dostanu daňový doklad, ve kterém je zohledněna zaplacená zálohová faktura. Doplatek bezhotovostně uhradím.
Pokud chci a souhlasím se zveřejněním, mohu poslat fotografie mého jezdce i s vozítkem, případně s doplňky.