Způsob prodeje

JAK V BUGGY NAKOUPIT/JAK DOSTAT CO CHCI

Vidím vozítko nebo doplněk v nabídce „teď máme“. 
Napíši Zuzce email či jí zavolám a uvedu jaké zboží si chci koupit. 

Zadám své kontaktní údaje: jméno, adresu, telefon a email.
Specifikuji, zda si zboží vyzvednu osobně, či preferuji zaslání. 
Moje volby jsou obratem potvrzeny. 
Dostanu zboží a ihned po něm i fakturu, kterou bezhotovostně uhradím.

Vidím kočárek či doplněk v kategorii „prodali jsme“ nebo mám jasnou představu a zboží není skladem.
Napíši Zuzce email či ji zavolám.

Specifikuji, co bych si přál/a, případně zašlu rovnou fotografie = vytvořím poptávku.
Uvedu typ vozítka či doplňku, míru opotřebení = ročník výroby, barvu a cenový limit. 
Obratem obdržím potvrzení možnosti dodání. 

Mnou vybrané zboží je v zahraničí zakoupeno. Ještě před nákupem dostanu do emailu fotografie (platí pouze pro vozítka) a potvrdím.
Je mi zaslána zálohová faktura na 75% předpokládané částky. Ta je vratná v případě, že si zboží nekoupím po osobní prohlídce, případně po náležitě zdůvodněném písemném oznámení. Nedám-li vědět, záloha zůstává v Buggy. 
Zálohovou fakturu uhradím bezhotovostním bankovním převodem.
Obdržím informace o předpokládaném termínu dodání a dohodneme se na formě předání. 
Dostavím se k převzetí zboží, které si řádně zkontroluji. A převezmu, jsem-li spokojen/a.  

Dostanu daňový doklad, ve kterém je zohledněna zaplacená zálohová faktura. Doplatek bezhotovostně uhradím. 
Pokud chci a souhlasím se zveřejněním, mohu poslat fotografie mého jezdce i s vozítkem, případně s doplňky.

ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ SKLADEM, BÝVÁ ZPRAVIDLA DODÁNO DO ČTYŘ TÝDNŮ. JEDNÁ-LI SE O VELMI SPECIFICKÉ ZBOŽÍ, MŮŽE BÝT DODACÍ LHŮTA DELŠÍ. 

Ještě si nejsem jistý/á, chci jen radu, anebo se prostě podívat: napíši Zuzce email či ji zavolám. Je-li to možné, vše se dozvím online. Není-li to možné, je mi nabídnuta schůzka, případně se dostavím osobně v otevírací době do prodejny Buggy. Za rady neplatím, ale taky je nezneužívám.
NAPIŠ MI

Chci vrátit nepoškozené zboží

I mistr tesař se někdy utne a mě se to stalo. Napíši či zavolám Zuzce a popíši, co konkrétně mi vadí. Přestože je Buggy bazar, většinou je mi odsouhlaseno vrácení. To se NETÝKÁ VOZÍTEK. Zboží osobně či poštou vrátím zpět a dostanu peníze. Poštovné v případě vrácení platím já.

Chci přes Buggy prodat své vozítko či doplněk

Rozhodnu se, zda preferuji výkup Zuzkou rovnou, anebo mi vyhovuje komisní prodej. Zavolám či napíši Zuzce a informuji se, zda bude mít zájem. Pošlu fotografie a své kontaktní údaje. Mám-li zájem o přímý výkup, dodám zboží osobně či poštou a společně i své číslo účtu. Obdržím peníze, vždy bezhotovostně.

FORMA A CENÍK POŠTOVNÉHO

Zatím je zboží zasíláno výhradně Českou poštou. Snad se to brzy změní. Doplňky jsou baleny do krabic, speciálně pro tyto účely vyrobených. Vozítka jsou baleny do fólií a balících papírů. Zboží odchází formou „balík do ruky“ a je dodáno do druhého dne.

Vozítka

Typ produktu Cena
Techno XLR 250 Kč
Techno XT 200 Kč
Quest 160 Kč
Triumph, Volo, Mark 140 Kč

MALÝ DOPLNĚK

Typ produktu Cena
Držák na pití 70 Kč
Ochranná vložka 70 Kč
Madlo 100 Kč
Deštník/slunečník 100 Kč
Organizér 70 Kč
Kšíry 40 Kč
Malá přebalovací taška 120 Kč
Postranní taštička 70 Kč

VELKÝ DOPLNĚK

Typ produktu Cena
Velká přebalovací taška 130 Kč
Cestovní fusak 90 Kč
Fusak 100 Kč
Nánožník 120 Kč